Penghargaan dan dedikasi

PENGHARGAAN

           Segala pujian dan terima kasih kepada semua yang telah membantu saya. Laporan akhir ini dapat disempurnakan dengan bantuan semua pihak termasuk kedua ibu bapa saya. Seperti yang telah ditetapkan oleh politeknik, saya telah sempurnakan program Latihan Industri ini dalam tempoh yang telah ditetapkan iaitu sepanjang satu semester yang juga merupakan semester terakhir saya. Tempoh praktikal saya adalah dari 19/06/2017 hingga 03/11/2017. 


         Saya Benedic A/L Doray yang mengikuti kursus Diploma Teknologi Maklumat (Teknologi Permainan) telah menyelesaikan program Latihan Industri ini di CTC HORIZON TECHNOLOGI dengan jayanya. Banyak pengalaman dan pengetahuan yang telah saya perolehi dalam tempoh 1 semester (20 minggu) berada di CTC Horizon Technology.

        Setinggi penghargaan dan jutaan terima kasih diucapkan kepada pihak penyelaras latihan industri saya iaitu Encik Pravin Nair selaku pemilik kedai telefon kerana sudi menerima saya untuk menjalani program Latihan Industri di sini. Terima kasih diucapkan kepada kakitangan yang turut serta membantu saya iaitu Encik Munisswaran selaku pembantu kedai telefon. Segala ilmu yang saya perolehi di sini tidak akan saya sia-siakan walaupun di luar bidang saya kerana mungkin du luar sana pelbagai bidang yang boleh saya ceburi.

      Juga dicupakan jutaan terima kasih kepada Penasihat Akademik Puan Nor Naematul Saadah Binti Ismail dan semua staf di Unit Perhubungan Latihan Industri (UPLI) yang banyak memberi tunjuk ajar dan pengetahuan yang berguna sepanjang saya menjalankan program Latihan Industri di Ctc Horizon Technology. Akhir kata, jutaan terima kasih kepada semya yang terliba secara langsung atau tidak secara langsung dalam penghasilan laporan saya ini.

SEKIAN, TERIMA KASIH


DEDIKASI

"Untuk ayah dan bonda yang tercinta seisi keluarga yang disayangi, warga staf Ctc Horizon Technology serta semua rakan-rakan seperjuangan Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, juga saudara-mara terdekat yang sentiasa memberi sokongan dan doronga sepenuhnya ketika menjalani Latihan Industri ini. Terima kasih juga diucapkan kepada semua pensyarah Jabatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi kerana banyak memberi tunjuk ajar dan segala ilmu dari segi teori dan peraktikal sebelum saya menjalankan Latihan Industri ini."


PERAKUAN PELAJAR

   "Saya akui Laporan Akhir Latihan Industri ini adalah hasil kerja saya sendiri kecuali nukilan dan ringkasan yang tiap-tiap satunya telah saya jelaskan."

Tandatangan       :................................................
Nama Pelajar      : Benedic A/L Doray
No. Pendaftaran : 18DGT13F2039
Tarikh                  : ...............................................